Pepinka *1.1.1997-+9.9.2010

03.06.2011 09:29

 Pepinka byla korela, která patřila taťkovi, ale já jsem se o ní starala a měla jsem ji v pokoji.

Jak jsme bydlely ještě na starém baráku tak ji taťka chytil a pojmenovaly ji Pepa, ale pak snesla vajíčko tak to byla Pepina :-) Nevím kdy se narodila, tak jsem ji dala datum narození 1.1.1997.

Byla to moje nejlepší kámoška :-) vždycky jsem ji vytáhla z klece ať se proletí, no pak přestala lítat tak si tak jenom chodila po pokoji. Nebo jsem si ji dala na rameno, jak jsem dělala úkoly do škola a ona ráda do náušnic dlubala :-) a jednou mi řetízek rozdělila na malinkaté kousky :-)

Pepinko vždycky když vejdu do mého pokoje a kouknu se na místo kde si měla klec tak mi je teďka smutno. Nidko mi nebude teďka odpovídat halsitým pískáním, když vejde dovnitř. Mám tě mooooooc ráda a vím, že tam nahoře se máš dobře :-)