Květen 2012

04.05.2012 22:00

22.5.

Tak sluníčko nám svítí až mám spálené ruce a krk :D a nohy nic :D :D :D no jinak v neděli jsem měla sraz s Terkou a její Sannynkou :) Šli jsme na becír, tak kde jít v takovým vedru, že :) Měla jsem Daisy i Tobyho. Toby se zamiloval do Sanči :D až mě to už i rožčílilo, že ji nedá pokoj. Daisy zase ,,magor" do kamenů :D šla o kousek dál a jedna rodinka ji házela do vody kameny, tak jsem měla na starost aspoň piraňu :D 

Sanny si pěkně plavala :) jde vidět že to je pejsek blázen do vody :D Pak jsme šli do hospůdky na kofču :) a pak jsem ještě kousek odprovodila Terku no a pak hurááááááááááá domů :D Na Tobyho šla vidět už únava i já jsem už byla trochu KO, ale za to Daisy si vykračovala jako by nic :D Ta kastrace ji nějak omladila :D :D :D :D 

Už se moc těšíme jak zase půjdeme na tu prochajdu třeba zase na Becír :) Pár foteček je na rajčátku :)

Jinak se i těším na vořiškiádu do Vítkova, která se blíží :)

 

14.5

No a Daisy už nemá stehy :) Dneska jsem jeli na veterinu vytahovat :) Má to pěkně zahojené. Tak už konečně jsem ji vzala na prochajdu :D
Jinak asi se vrací puberta nebo co u Tobajse :D :/ Hajzlík zase neposlouchá.

 

4.5.

Včera v 10:00 jsme byli objednaní na kastraci Daisy. Vezl mě tam děda. Zvážily jsme ji a váží 28 kg, nějak zhubla. Dostala prvni injekci a šla jsem s ní do čekárny. Děda si kecal s veterináře (znáho ještě jak pracoval v útulku). Daisy v čekárně pozorovala kočku :D, ale už to na ní působilo :) tak jsem ji řekla ať si lehne. Druhý veterinář mi podal misku, kdyby chtěla zvracet, ale stejně neblinkala :) Je prostě silná :D

Pak ji dal druhou injekci a to už spinkala. Děda s vetem ji dali na stůl a já ji držela když ji holili na pacce místo pro kanylu a ještě bříško. No pak ji oba vzali a dali na operační stůl a to já s dědou jsme jeli domů. 

Ve 14:00 jsme si pro ni měli jet. Pro mě to byla mooooooooooooooc dlouhá doba :), ale pak už pomalu jsme jely. Tam mě vezla mamka :)

Jak jsme přijely hned venku jsme potkaly veta a říkal že je už vzbuzená :) Sedly jsme si do čekárny a čekaly na Daisy. Myslela jsem že budu brečet jak jsem ji chuděrku viděla :( Byla zmatená, že je mezi cizíma lidmi. Chudák jak stála tak ještě byla uspána. Mamka pomalu s ní šla k autu a já šla zaplatit. Pak jsme jí daly do kufru a pomalu jely domůůůůůůůůůůůůůů :)

Doma měla už připravený ,,pelíšek" venku, bylo vedro. Lehla si tam a spala a spala a spala :)

 

Dneska vypadala lépe :) už mohla pít a papat krupičku s piškotama :) No pila, ale pak spapkala jenom 2 piškoty.

Pak s kámoškou jsme jely ve 14:00 na veterinu na kontrolu. Bylo hnusné počasí, pořád pršelo. U veta vše OK :) vytáhl ji kanylu a koukl se na bříško a vytahování stehů půjdem 14.5. Jinak tam byla nějak živá :D protože tam viděla kočku :D

K večeru jsem ji zkusila dát piškoty namáčené v mlíku a to už ji spapala víc :) Jinak chodíme na zahradu se procházet :) protože pořád chudák leží a spí.