Duben 2012

08.04.2012 18:43

30.4.

Takže :) úplně jsem zapoměla, že 18.4. vyšel časopis BleskNej Pes a zajímalo mě jestli tam bude fotka co jsem jim posílala :) No jak jsem to otevřela, tak jsem nemohla uvěřit co vidím :) Fakt tam byli :)

 

Jinak na další psí akci půjdem asi 9.6. do Vítkova :) Tak budem trénovat a trénovat :D

A nejdůležitější věc je asi to, že 3.5. jde Daisy na kastraci. Jsem ráda, že budeme mít pokoj od psů a taky, že můžeme pak na různé akce atd. Ale mám i strach o ní :/ No ale náš pan veterinář je šikula a já mu věřím :)

Jinak v takových vedrech chodíme na pidi prochajdy k vodě :)

 

 

22.4.

Tak pokusím se popsat ten to úžasný den.

Ráno jsem byla vzhůru už v 5:00 :/ já bych spala dál, ale tata už šel probudit bráchu, protože jeli na cyklistické závody. No jako obvykle asi tak 100x jsem konrolovala jestli jsem nezapoměla :D no pak asi tak 6:35 přijela babi s dědou a Tobišekem pro nás. Daisy byla nakonec v kufru :D, ale tak lehla si a byl i pokoj od Tobiše :D Toby pořád kontroloval, jestli Daisy je pořád v kufru :D

Miluju tu jízdu do Hranic, ta krajina je něco jiného než u nás :) samí koníci, ovečky. No a pak se to stalo. Děda zastavil a šel se kouknout jestli má olej :D babi hned začala nadávat, že to má kontrolovat než někam jedem. Ale vše bylo OK, tak jsme jeli dál. Už jsem se bála, že budu stopovat :D :D :D :D

No jak jsme dojeli a zaparkovali auto, tak šli jsme k přejímce, tam jsem dala očkovací průkazy a vstupák. Dostali jsme tašky a veterinářka mi pak řekla, že Daisy nemá očkování proti psince atd., ale já ji řekla, že to má už píchnuté společně se vzteklinou :) a vše bylo OK.

Usadily jsme se jako obvykle vedle kruhu za Kiki, její mamkou a Milie. Přišla za námi Gabka se Shany :) Toby hned byl s ní kámoš :D, ale Daisy jako obvykle se tvářila jako pako :D Pak přišla Katka s Amálkou a Kesinkou :) No a pak přišla Terka se Sanny :D

S Daisy jsem se už pomalu připravovala ke kruhu č. 2. No a pak už to začalo. Bylo nás v kruhu 7 z toho 2 dlouhosrstí. Rozhodčí byl pan Antonín Hořínek už jednou jsme ho měli, myslím že to byl rok 2009 :D Dopadli jsme třetí :) na prvním místě se umístil krásný celočerný ovčák, ten se mi moooooooooooooooooooooc libil :) Byla jsem moc šťastná :) je to prostě šikula moje.

Toby byl až v poslední skupině v kruhu č. 3. Celkem v katalogu by tam by bylo 4 pejsků, ale westík nedorazila tak jsme tam byli 3. Tobiš spozoroval dědu, tak jak jsme klusali v kruhu tak vždycky chtěl jít za dědou :D. Ale pak se uklidnil :) Postoj mu šel, ale pravou přední nohu mě přikrčenou :D no jo lovečák :D Pak rozhodčí říkal umístění a my jsme byli na 2. místě. No jako řeknu vám, že jsem byla šťastná jak blecha v kožichu :D Jsem si říkala, že budem asi třetí, protože Toby nemá klapaté uši jako pravý foxík. No v posudku má napsané něco o uších, ale jako je to těžký přečíst :D a ještě si pamatuju že tam má napsané, že je tak tak vysoký a dobrou pigmentaci :) No dostal medaily, tak jsem mu ji musela hned dát :) Rychle jsem popadla tašku a pádila za babi a spol. 

Kamarádka co má voříška Milie ve své kategorie se umístily první a celově na druhém místě z vořísků :) konečně se to podařilo :D 

Jinak Terce, Gabči, Verči, Katce a Terce mooooooooooooooooooc gratuluju k umístění :) už pořádně nevím jak jste se umístily :) Ale Terka se Sanny se umístily z celkových voříšků na 1. MÍSTĚ, fakt šikulky jsou :)

No pak jsme nastoupily na soutěž nej pár psů :) bylo jich v kruhu hodně a tam jsme se neumístily, ale to nevadí :) chtěla jsem si to zkusit :)

Po soutěži jsmes se zbalily a jely domů :)

 

Tento den byl fakt super duper. Už se těším na další výstavu :)

 

Dneska jsem je zkusila fotnou s medailema :) Moji borci to jsou :D

17.4

No to počasí mě pěkně štve :D jako já chci ještě Daisy vykoupat než v sobotu pojedem na výstavu do Hranic :)  Kdyby jste ji viděli v neděli a pondělí :D jako to byl NO celočerný :D Ale dneska nepršelo, tak jsme šli my tři na prochajdu. Jak já se těším na sobotu :) Daisy mám v ,,plánu" vykoupat, ale to se ještě uvidí. Toby se v pátek bude koupat :D a ještě oboum vyčistíme ouška.

15.4. jsem byla se setřenkou se kouknout na NVP v Ostravě. Aaaaaaaaaaaaaach je byl můj ráj :D tolik krásných psů. Ale nejvíce jsem obdivovala jednoho bílého velkého pudla a dogu :)

Jinak koupila jsem Coco zrcátko s malým zvonečkem. Jak jsem včera přišla domů z kurzu tak se koukám a ono tam jenom visí řetíze. Ta potvora to rozebrala :D tak jsem ji pak dala jenom ten zvoneček :D

 

13.4.


I když je pátek 13. :) tak to mi vůbec nevadí, protože můj milovaný má dneska 1 ROK. Pamatuju se jak jsem se rozhodovala jaké plemeno chci (i když jsem chtěla s PP, ale rodiče že na to nemají prachy :/ ). A pak jsem ho viděla na živo a jenom wooooooooooooooooooooooooow :D Zamilovala jsem si toto plemeno a zamilovala jsem si jeho :*

Tobíku, přeju ti hodně štěstí, mlsků co máš rád, aportů :D a ta co je pro tebe nej :) Vím, že jsme si toho hodně užily a hooooooooooooodně užijem :)

♥ HAPPY BIRTHDAY TOBY ♥

 

8.4.

Je už duben :) a blíží se výstava Hranice :) Lidičky jak já se těším :D hlavně na ty lidičky jejich pesany. Dneska mi přišel mail se vstupním listem a Daisy má číslo 47, Toby 83 a soutěž 164.

Jinak trénujem výstavní postoje :D :D a s Tobišem to bude zajímavé :D :D :D

 

S kámoškama chodím (jak se domluvíme) na procházky s pesanama z Orlovského útulku.

Včera jsem byla s Kiki a ta si vzala fešáka Ramona a já kříženku NO super šilenou Ajšu :D

 

Dneska jsme byli ve větším počtu :D :D

Já měla velké štěně labradora Jetyho :D, Kiki krásnou kříženku Lízu, Terka trochu tahajícího křížence Kesra a Lucka vzláštního křížence Grega.

 

Jina více fotek na RAJČÁTKU.