Červenec 2012

12.07.2012 16:14

29.7.

Páááááááááni už tak dlouho jsem tu nic nepsala jo :D Okey jdem na to :D

► Měli jsme naplánovaný coursing s Tobišem, ale před coursingem se stalo to, že Daisy praskl ,,beďar" tak jsme jeli na veterinu a mé zbylé penízky zůstaly tam :/ Ale hlavní je to, že Daisy je OK.

► Pak to na co jsem se těšila rok, byla výstava Úvalno. Koukla jsem se na jejich stránky a v pozvánkách neměli napsané, že 11.8. se bude konat výstava. Tak jsem si řekla, že napíšu mail. No a odpovědeli, že se výstava nekoná z organizačních důvodů :( ach jooooooooo jak já se těšila.

► No pak ta Hrčava se taky nekonala, protože houby ještě nerostly :D tak příště.

► A zase ty fauna trhy. Doufám, že ještě tento rok tam půjdu :D No jo finance.

► 19.7. k nám přišli sousedi s novým přírůstekm :) Mají štěňátko bernského salašnického psa. Je to kluk - Charlie. Taková malá kulička to je :) S Míšou jsem se domluvila, že další den půjdem na hřiště a ukážu jí s Daisy základní poslušnost :) Tak pomaloučku cvičíme a jde vidět že je to kluk šikovný.

► No a dneska jsem šla zase na hřiště, ale s Katkou co má labradora Maxe jsou mu 3 roky. Poprosila mě jestli bych ji pomohla s ním, protože tahá na vodítku a taky jak vidí psy tak je jak kamión :D Je šikovný, jde vidět že jak byl malý tak s ním něco dělali :) Zítra jdem zase :)

 

A co jsem skoro zapoměla je že 12.8. bude mít Daisy 5 LET :)

 

12.7.

Vedro, vedro a vedro :D nic jiného není. Ale poslendí dobou je to lepší tak konečně chodíme i na delší prochajdy. Jinak se nic u nás neděje :D Včera jsme byly zase na velké procházce s Terkou a její Sanny a Sally :) Bylo úžasně psiska se vyblbly :D jediná Sally byla normální :D :D :D 

Jinak jsem přihlásila Tobajse na coursing, který bude příští týden v sobotu, tak jsem na něho zvědavá jestli ho to bude bavit a nebo se na to vyprdne :D :D A taky pojedem busem a pak vlakem tak doufám že se nebude bát a nebo nebude zase pořád štěkat :D