Červen 2012

03.06.2012 18:59

28.6.

Dne 24.6. jsme měli směr výstava Zlín :) Přihlásila jsem jenom Daisy, protože Toby měl nějakou vyrážku :/ Vezl nás děda a vzaly jsme i Kiki s Mili :) Do Zlína jsme trefily, ale najít ten cvičák tak to jsme pěkně bloudily :D až pak Kiki zavolala jedné paní z výstavy a ta nám řekla kde máme jet. Dorazily jsme na místo a šli na přejímku, kde jsme dostaly jenom katalog a číslo. Čekala jsem i nějakou tu tašku s mlskama pro pejsky. Vyhledaly jsme si místo a postavily takový polo stan, který si Daiy moooooooooc oblíbyla :D

První šli na řadu veteráni, protože bylo vedro, pak vystoupení Aleny Smolikové no a pak šli jsme my :) v kruhu nás bylo 7 a já s Daisy jsme měli číslo 6. Dostaly jsme krásný posudek ► užší hlava, výborná v postoji, parádní v pohybu, standartní ocas, krásná srst, dobrá kondice a výborné předvedení. 

No a dostaly jsme krásné 2.místo :) 

No pak pak byla soutěž pes piškoťák :D Daisy vyhrála prdní kolo tak tak, ale pak druhé už ne :D no jak skončila soutěž tak jsme vyrazily domůůůůůůůůůů :)

Fotky co jsem fotila TADY a od pana Balajky TADY.

10.6.

Tak konečně jsme se dočkali :D Včera jsem se vzbudila a koukla z okna, a vypadalo že bude hezky. S úsměvem jsem vyrazila pro Tobyho. Ten ještě ospalý :D ale jak jsem mu řekla, že pojedem pryč tak zpozornil a koukl na vodítko :D Tak jsem mu dala obojek a autopostroj a šli za Kiki a spol. Milka nás přivítala. Kiki nemohla pro ni najít autopostroj, tak byli zmatky :D ale pak její taťka ho našel a mohlo se vyrazit směr Vítkov.

Cestou se to počasí rychle změnilo :( Jak jsme zaparkovali, tak jsem šli pěšky na KK Vítkov a musím říct že se mi ten jejich cvičák líbí :) U přejímce nám vet zkoukl očkovák a dostaly jsme tašky od sponzorů a šli si vyhledat místo. Zašili se pod stromy, protože to vypadalo na déšť.

Ti dva začaly blbnout :D

No a pak to začalo :) Kiki šla s Mili až po kruhu č. 1. Nechala jsem Tobajse přivázaného a šli fotit. No ten začal štěkat jak pako :D Kiki si pěkně s Mili procházeli v kruhu a vybojovali si krásné 3. místo :)

Pak Terka se Sanny a Gabka se svojí Shany, teďka nevím, ale Terka se Sanny byli na 2. místě :) a to jsem jim moc nezáviděla, protože jak byli v kruhu tak začalo víc pršet :/

No já s Tobajsem jsme byli až poslední v kruhu č. 8 :D Tak to jsme si počkali a modlila se ať jak přijdem na řadu tak ať neprší.

Pršelo jenom trochu a šli jsmena řadu :D V kruhu byli s námi pudlíci a kokříci :) jediný Toby byl foxteriér :D Mu se vůbec nechtělo po tom blátě chodit :D a divím se že si nechal od cizího člověka zkontrolovat zubu :O Jak byli všichni posouzeni bylo vyhlášení. Na 3. místě se umístil kokr Tobi :D, na 2. místě pudlík. No tak jsem si říkala že s tím stojícím uchem nemáme vůbec šanci, ale pak jak řekla že na první místě se umístil foxteriér Toby, tak jsem tomu nemohla uvěřit *__* Vzala jsem Tobiše a dala mu pusu :D a šli se postavit k cedulce kde byla 1. Dostaly jsme ceny a všechno jsem pobrala a pak Kiki mi pomohla :D :D 

Volala mi pak mamka tak jsem ji všechno řekla a po chvíli i babi volala :D a jak jsem řekla, že Toby má 1.MÍSTO tak jsem myslela, že ohluchnu :D jak zařvala do mobilu :D

Pak šli do kruhu znovu ti co se umístily na 1. místě. Tobymu už tam nechtěl jít :D :D tak jsem ho tam prostě přinesla :D tak jsme si tam trajdaly až pak řekly že to vyhrává berňák :) a ten byl mooooooooooooc hezký :)

Po tom byla soutěž 2 páry psů :D Daly jsme těm blbounům motýlky a ,,cedulky" kde Mili měla napsané Špagetka a Toby Štaflík :D Oba vystavila Kiki :D já jsem chtěla si užít i to jak mi někdo jiný vystaví psa :D :D Umístily se na krásném 4. místě :)

No a pak jsme jely domů :) I když bylo škaredé počasí, tak jsem mi tam mooooooooooooooc líbilo :) Příště jedem zas a to i Daisy :)

 

Jinak v Horníku je článek o našem cvičáku :) a je tam zmínka, že vořiškiáda bude asi na podzim :) TADY

 

 

3.6.


Počasí jse u nás nějak změnilo k lepšímu :D Není vedro :) Ale modlím se ať je v sobotu 9.6. pěkně, protože jedem na výýýýýýýýýstavu. Přihlásila jsem jenom Tobiše, protože jsem si říkala, že Daisy bude mít ještě ty vyholená místa nezarostlé :D a taky začala línat, tak chlupy jsou všude :D 

Jedu já, Toby a veze nás tam kámoška Kiki a její fenečka voříška Milie :) už se moooooooooooooc těším. A asi ty dva přihlásíme do soutěže Nej skupina. Řekla jsem Kiki ať je bude ona vystavovat :D a já se budu koukat a fotit :D :p Jak tam dorazíme tak si to zkusí na zkoušku.

Jinak ve středu na cvičáku mi řekl předseda, že bych mohla s Daisy na zkoušku BH :), ale to bych musela ji nechat očipovat. První musím splatit tatovi tu kastraci až pak si našetřím na to čipování :/ Jo no fakt potřebuju tu práci, ale když nikde kde jsem se šla zeptat neberou :(

 

No nic to je vše :) Dneska jsem byla s něma na prochajdě k Becíru a pak tak se procházet kolem no a konečná byla u babi a dědy :D na rajčátku jsou fotečky :)