Alminka *15.8.1996 - ┼17.7.2007

03.06.2011 09:10

 Alminka byla kříženec NO s něčím. Mamka ji dostala k narozeninám od tety. Pamatuju si že jsme bydleli na baráku v Zimném dole a já jsem byla u babi (bydleli jsme hned vedle babi a dědy) a já jsem vykukla z okna a na naší zahradě utíkalo štěně a na krku mělo velkou růžovou mašli.

Alminka byla úžasná, byla dobrý hlídač a taky dobře přelézala plot :D jako kočka.

Narodila se asi 15.8.1996 a museli jsme ji uspat 17.7.2007, protože měla nádor a z něho zadní nohy jakoby ochrnuly :-(

V roce 2004 porodila štěňata, ale jenom jedno přežilo.

Nikdy na tebe nezapomene Alminko, byla jsi úúúúúúúúúžasný pejsek :-(

 

Jméno: Alma

Chov. stanice: bez PP

Datum nar.: 15.8.1996

Datum úmrtí: 17.7.2007

Plemeno: NO x ???

Barva srsti: hnědočerné

Kohoutková výška: cca 53 cm

Majitel: Ivana Fierlová (moje mamka)

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

Alminka, jak uměla pěkně přlelezávat ploty, tak si vyšla na procházku a dala se do kupy s pesanem Maxem, byl to voříšek. Třikrát s ním měla štěňata. Poprvé přezily jenom 2, podruhé to rodila v zimě a umrzly a po třetí byl jenom jeden. A ten jedináček žije dodnes a vidím ho každý den :) Jmenuje se Max, po svém tatínkovi a taky ,,bydlí" kde jeho tatínek, ale bez něho protože se oběsil na plotě :( jak byla bouřka.

Maxík vypadá jako celá mamina Alma :), ale oči má po tatínkovi :)

Max jak byl miminko: